Pages

Sandiwara Aku (^_^)

بسم الله الرّحمن الرّحيم

Aku tahu ini semua tak adil
Aku tahu ini sudah terjadi
Mau bilang apa aku pun tak sanggup
Air mata pun tak lagi mau menitis

Alasanku seringkali ku cipta
Alasanku seringkali ku ubah
Ku anggap mereka seakan tak tahu
Sandiwara apa yang telah aku lakukan kepadanya

Jujurlah sahabat aku tak mengapa
Biar semua fikir apa yang ingin difikirkan
Jika nanti aku yang harus berdiam
Ku terima walau ia pahit buatku

Mungkin ini jalan yang aku mau
Mungkin ini jalan yang aku inginkan
Ku anggap mereka seakan tak tahu
Sandiwara apa, ceritanya apa, biar aku saja yang tahu

Jujurlah sahabat aku tak mengapa
Biar semua fikir apa yg harus difikirkan
Jika nanti aku yang harus berdiam
Ku terima walau ia pahit buatku

Jujurlah sahabat aku tak mengapa
Biar semua fikir itulah aku tapi tak mengapa
Jika nanti aku harus pergi meninggalkanmu
Ku terima asal ia adalah yang terbaik
Ku terima demi Islam yang tercinta




#Maaf  lirik ni hanya di ubahsuai dari lagu sandiwara cinta,mungkin ada yang tak paham maksud yang tersirat...tapi it's okay juz ignore ! (^_*)

No comments:

Post a Comment

jejak terbaik SNS